Allmänna Regler för Ulvcon:04
1. Regler
- Som deltagare på eventet förbinder man sig att följa Ulvcons regler. Vi förbehåller oss möjligheten att när som helst att ändra reglerna.
- Som deltagare förbinder man sig att följa tillsägelser av SÄK och arrangörer
2. Bordsplats regler
- Varje bordsplats är giltig för max en person och tilldelad en ethernet-port, till platsen erbjuds även en enkel stol.
- Den bokade platsen är den plats man har rätt att använda, man kan byta platser om båda parter går med på det.
- Du måste kontinuerligt städa din plats och källsortera avfallet. Innan man lämnar eventet tar man sitt skräp och slänger det i uppställda soppåsar.
3. Eget ansvar
- Vita Ulven ansvarar inte för några ekonomiska förluster som kan förekomma före, under och efter evenemanget.
- Vita Ulven ansvar inte för några personliga tillhörigheter.
4. Säkerhet
- Det är inte tillåtet att använda icke säker elutrustning.
- Bordet och golvet vid din plats i LAN:et eller sovplats skall hållas ren och säker från brandfarligt material.
- Man får inte sova i eller vid bordsgångarna samt under borden eller så man blockerar nödutgångarna, på eventet sover man i sovsalen.
5. El och nätverk
- Som deltagare ska man vara medveten om att störningar i och runt nät och elförsörjningen kan förekomma, avbrott ger inte rätt till ersättning eller kompensation. Ulvcons arrangörer försöker efter bästa förmåga åtgärda eventuella problem.
- Det är inte tillåtet att medtaga saker som kan skada el eller nätverk.
6. Övrigt
- Alkohol, droger och energidrycker är inget som Vita Ulven tillåter på sina event och är därmed inte tillåtet på området.
- Rökning är förbjudet inomhus och får endast ske utanför skolans område.
- Vita Ulven har rätt att under sina event ta bilder och videor för att använda i framtiden.
- Som besökare på Ulvcon blir man automatiskt medlem i Spelföreningen Vita Ulven, detta för att garantera att alla besökare är fritidsförsäkrade. Vill man inte fortsätta vara medlem i föreningen så kan man kontakta en Arrangör eller Funktionär så tas man ut ur medlemsregistret när evenemanget är över.
Frågor gällande våra regler kan ställas via formuläret nedan!